CHANGE

hi~ this is the blog which i'll be writing on things around and about me... hope you all like it ^^ your comments matters to me... just tell me what u think of my blog o the topic i wrote about... i will appreciate ur comments~ help my blog grow by introducing to your friends~ thanks~ ^^

google~

Google

美食计

Author: gregorule

今天,
我爹心血来潮...
突然想煮晚餐...

我问他: 你行吗?
他答 : 你在跟谁讲话啊?
我答 : 厨房里除了你和我还有谁啊? 当然是你咯...

讲完后, 爹就开始向鱼动手...
我看我爹煮的那条鱼...
OH MYGWAD!!!!

一个字...
"美"

我爹煮的晚餐...
令我们打开眼见...
我们吃得静静有味...

那条鱼...
煮的是酸甜...
是酸甜没错...
但那条鱼...
一径八俩...
一边煎得黄金似的,
另一边,就如没煎到...

连我都能煮得更好吃阿...

我们没人敢批评他的手艺...
就只好乖乖的吞下他煮的食物了...

经过这次的"教训"后...
我们真的不敢了....

哎...

 

0 Response to “美食计”

Leave a Reply