CHANGE

hi~ this is the blog which i'll be writing on things around and about me... hope you all like it ^^ your comments matters to me... just tell me what u think of my blog o the topic i wrote about... i will appreciate ur comments~ help my blog grow by introducing to your friends~ thanks~ ^^

google~

Google

我不好过

Author: gregorule

人生有高潮, 但也有伤心的时候…

人家说, 你得到一个你一直想要的东西时,都因该很高兴…
但我非如此,

今天,我的了一个我想要的东西,
但我一点也不高兴…
我不好过…
我真的… 不好过…

我真的近了力吗?
我,可以做得跟好吗?
这,是我应得的吗?

可是如今后悔莫及了…
我设么也做不到了…
现在只能做的是…
为我的未来打算…

现在只能做的是,
想好法子,
补救我现在所犯的错…

我还是非常不好过……

 

0 Response to “我不好过”

Leave a Reply