CHANGE

hi~ this is the blog which i'll be writing on things around and about me... hope you all like it ^^ your comments matters to me... just tell me what u think of my blog o the topic i wrote about... i will appreciate ur comments~ help my blog grow by introducing to your friends~ thanks~ ^^

google~

Google

长在思念中...

Author: gregorule

假期已经过了一个月,
我对我朋友们的思念也加深了…

我在这短短的一个月里,
看了,学了,也董了不少事情…

依然,还有跟一些好友沟通…
但对有些朋友就少了些…
给了我“友情淡化”的感觉…
我心有点不好过…

我这个月里过着的,
都是思念的日子…
思念着好友…
也思念着她…

难道我还放不下吗?

感觉上,我 “说得出做得到”的远哲,
达不到了…
这不像我…

说是, 该知难而退…

可是,一旦到得空时…
就会毫无不觉得想起她…
给我一个想要勇往直前的感觉…
她应该还过得好吧…

说到我的远哲,
我又达不到另一个了…
想在kl工作的计划被取消了…
希望我次作的决定是没错的吧…

还有我的好友,
不知怎么,
很久没看他上网了…
非常想知道他过着怎么样的生活呀…

我还在思念着…

 

1 Response to “长在思念中...”

  1. Vivian

    who is that 'her' huh?
    i miss everyone too..


Leave a Reply