CHANGE

hi~ this is the blog which i'll be writing on things around and about me... hope you all like it ^^ your comments matters to me... just tell me what u think of my blog o the topic i wrote about... i will appreciate ur comments~ help my blog grow by introducing to your friends~ thanks~ ^^

google~

Google

说到要做到...

Author: gregorule

我对自己的原则都很严...
而其中一个原则是:"说到要做到"

可惜,今天我做不到...
对自己说,
不吃油腻的食物,
不吃含肉的食物,
今天做不到...

今天一大早,
一家人就去了一家大酒店...
在龙凤餐馆吃了点心!!!
sad...

没了啦!!!
我这一个礼拜里的减肥心血完蛋了!!! T.T
一大早就吃了高油,又多肉的大餐!!! @_@
肥死了...
gone... all gone... @_@

明天就要去kl在那儿,带一个礼拜...
天天去gym...
天天吃麦片...
应该可以瘦下一些吧...^^
work out! work out!!
wo0laL@~

我有信心一定能做到!!!
我可以的!!!
为后能够享受,
为后能在吃美食,
我一定要哦做到!!!
for my future indulgence!~
i'll fight!!!
^^V

我是一个说到做到的人!!!
你们看着来!
greg一定能的!!!
yeah!! ^^V

别晕哦 ---> @_@
i can do it!!~ ^^V

 

1 Response to “说到要做到...”

  1. Jynn

    swt la u,ur determination so weak lar....hahaha nway all the best,hope when scol reopen u'll totally diff fr b4...


Leave a Reply