CHANGE

hi~ this is the blog which i'll be writing on things around and about me... hope you all like it ^^ your comments matters to me... just tell me what u think of my blog o the topic i wrote about... i will appreciate ur comments~ help my blog grow by introducing to your friends~ thanks~ ^^

google~

Google

没了意识...

Author: gregorule

不知你们有没有试过...
已经拥有,但就如没有的感觉...

这一点都不好受...

天天看到你,
但就如没看见一样...

非常想跟你聊天,
但,感觉上很像很难...

可能还不大了解你吧...
我也累了...
累得去管,
累得去开话题...
累得去想去讨好你...
累,很累...

我做的东西都没了意义...
这样我还继续干么?
所以呢,
我觉得还是顺着走吧...
看这个浪潮可以把我们带到哪儿...
现在,我就把我的精神放在减肥计划中...

好~就这样大算了...
别让自己想太多!
尽情的去kl玩个痛快吧!!!

我现在什么都不懂!!!
什么都不管!!!
我谨请的过我的生活!!!
无忧无虑!!!

 

0 Response to “没了意识...”

Leave a Reply